نقد و بررسی محصول

از راهنمای خرید جارو شارژی تا معرفی بهترین برندهای آن

گاهی وقت‌ها که ذهنمان مشغول است و فکرهای بی سر و تهی در آن رفت و آمد می‌کند که باعث بیشتر شدن اضطرابمان می‌شود. بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا برای مدت کوتاهی به هیچ چیز فکر نکنیم و استراحتی به مغزمان بدهیم تمیزکردن خانه است.

از بین بردن لکه‌ها و گرد و غباری که بر روی سطوح مختلف نشسته است؛ نه تنها دست‌ها بلکه هوش و حواسمان را هم درگیر خودش می‌کند و حتی اگر با لکه‌ی سمجی هم درگیر باشیم می‌توانیم تمام خشممان را بر سرش خالی کنیم تا با از بین بردنش حس رضایت را به خود هدیه دهیم. کنترل بعضی چیزها دست ما نیست؛ ولی از پس تمیز کاری که بر می‌آییم! تا بعد از دیدن خانه‌ای که از تمیزی برق می‌زند جان دوباره‌ای بگیریم و با ذهنی بازتر به سراغ حل مشکلاتمان برویم.

برای اینکه تمیزکردن خانه هم به یک دل مشغولی دیگر تبدیل نشود؛ نیاز به ابزاری قدرتمند داریم که از پس پاک کردن همه جا بر بیاید. منظور از پاک کردن همه جا گوشه‌ها و درزهای غیرقابل دسترسی است که حتی اگر کل روز مشغول تمیزکاری و غبارروبی باشیم باز هم فکرمان را درگیر کرده و کمی از آن حس رضایت کم می‌کند. البته ممکن است با جمله‌ی :(مگر چه کسی آنجا را می‌بیند؟) خود را راضی کنیم اما فکر می‌کنم این حس مقطعی باشد.

جارو شارژی همان ابزاری است که به کمکان می‌آید و قهرمانانه می‌گوید:( نگران نباش! تنها جاهای صعب العبور خانه را به من نشان بده). این دستگاه با قدرت مکش بی مانند خود هیچ ردی از آلودگی به جا نمی‌گذارد و حس تمیزی را بیش از پیش به شما القا می‌کند.

موتور قدرتمند و فیلترهای قابل تعویضش همان قابلیتی است که این محصول را برای تمیزکاری برجسته کرده و با وزن کمی که دارد جنگ با غبارها و آلودگیها اصلا خسته کننده نمی‌شود.

اگر جارو شارژیتان کمی احساس خستگی کرد نگران نباشید. تنها چند ساعت به شارژ بزنیدش تا باتری لیتیومی آن مانند اسبی تازه نفس در رکاب شما قدم بردارد.

جاروهای شارژی، همانطور که از نامشان مشخص است به پریز برق محدود نیستند و پس از شارژ کامل، مانند دیگر وسایل شارژی، به مدتی خاص عمل می‌کند. قدرت و مدت زمان شارژ دار بودن این جاروها متفاوت است.

اگر بخواهید بخش‌هایی از خانه مانند راه‌پله یا ماشین خود را تمیز کنید و به پریز برق دسترسی محدودی دارید، جاروی شارژی می‌تواند به شما کمک کند تا آنجا را به خوبی تمیز کنید.

بله درست است. جاروشارژی هم انواع مختلفی دارد. شاید به خودتان بگویید که خب یه دسته و یه موتور برای مکش اشغال روی سطوح چه انواعی دارد. کمی صبر کنید و در ادامه با ما همراه باشید. معمولا جاروشارژی ها به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند:

این جاروها شبیه به جاروبرقی‌های معمولی هستند با این تفاوت که بدون سیم برق عمل می‌کنند. یک محفظه بزرگ و مشخص در پشت جارو قرار دارد که آشغال‌ها درون آن جمع می‌شوند. این نوع جاروها معمولاً شارژ را به مدت طولانی‌تری را نسبت به جاروهای دسته‌دار نگه می‌دارند.

این جاروها گونه‌ای از جاروهای گردی هستند که به صورت خودکار روی زمین حرکت می‌کنند و ذرات ریز را به داخل محفظه خود مکش می‌کنند. آن‌ها قابلیت برنامه‌ریزی دارند و شما نیازی نیست که در حین تمیزکاری حضور داشته باشید؛ کافی است زمان و مکان مورد نظر برای تمیزی را برای آن‌ها تعیین کنید. این جاروها همچنین قابل کنترل از طریق موبایل‌های هوشمند هستند و می‌توانید حتی در صورت عدم دسترسی به خانه، از راه دور آن‌ها را کنترل کنید.

این جاروها دارای یک دسته بلند، مخزنی در وسط و مکنده‌ای است که دکمه‌های کنترل آن بر روی بدنه قرار دارد. این نوع جاروها برای افرادی مناسب است که به دلیل مشکلاتی مانند کمردرد یا درد زانو، نمی‌توانند زیاد خم شوند. با استفاده از این جاروها، بدون نیاز به خم شدن می‌توانند سطح زمین را تمیز کنند. برخی از جاروهای دسته‌دار دارای دسته‌های قابل تنظیم و کوتاه شدن هستند که این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی روی مبل، پرده و سایر قسمت‌های مختلف، نظافت انجام داد.

  • قبل از خرید جاروشارژی، حتما به مدت زمان شارژ ( صفر تا صد ) دستگاه و مدت زمان استفاده آن توجه داشته باشید.
  • به وزن جاروشارژی توجه داشته باشید. جارویی که سبک، قابل حمل و با عملکرد بی‌صدا است، کاربری راحت تری نسبت به گروه مقابل خود دارد.
  • حتما به وجود سری‌های مختلف جاروشارژی توجه داشته باشید. وجود انواع مختلف سری‌ها برای پاک کردن سطوح مختلف از فرش تا سطوح سخت، به شما کمک بسیاری می‌کند
  • جنس بدنه جاروشارژی باید مقاوم و با قابلیت تحمل ضربه باشد تا از آسیب دیدگی آن تا حدی جلوگیری کند.
  • در صورت داشتن آلرژی، جارو با فیلتر HEPA یا فیلترهای مشابه آن را انتخاب کنید تا از جمع آوری ذرات آلرژی‌زا جلوگیری کند.
  • قیمت دستگاه و مدت گارانتی باید متناسب با عملکرد و کیفیت آن باشد.
  • قبل از خرید، نظرات و بازخوردهای دیگران را در مورد مدل‌ها و برندها بررسی کنید تا تصمیم بهتری در خرید جاروشارژی بگیرید.
  • به مدار تنظیم قدرت مکش دستگاه توجه کنید. دستگاه با قابلیت تنظیم قدرت مکش برای تمیز کردن سطوح مختلف، گزینه مناسبی می‌باشد.
  • یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید باتری و کیفیت و ماندگاری آن است. باتری دستگاه باید قوی و با ماندگاری بالا باشد تا هنگام استفاده شما دچار مشکل و چالش نشود.

با رعایت این موارد، می‌توانید جارو شارژی خود را در سایت آ کالا مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

اکنون با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، محصولات متعددی با ویژگی‌های کاربردی متنوع وارد بازار لوازم خانگی شده‌اند و فرایند تمیز کردن خانه را آسان‌تر کرده‌اند. جاروشارژی نیز از این قاعده مستثنی نیست و امروزه ما با انواع مختلفی از جاروهای شارژی بدون سیم مواجه هستیم. در این بازار پررنگ، آشنایی با فاکتورهای اساسی می‌تواند به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کند و شما را قادر به استفاده مداوم و موثر از آن کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *